تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین محک آسیایی برای راننده تراکتور اروپایی/ بازگشت ژنرال به آسیا از ایستگاه قطر

اولین محک آسیایی برای راننده تراکتور اروپایی/ بازگشت ژنرال به آسیا از ایستگاه قطربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز های دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود. پرسپولیس در خانه خود پذیرای نسف قارشی ازبکستان است و تراکتورسازی در مسقط عمان به مصاف الاهلی عربستان می رود.

تراکتورسازی-الاهلی عربستان/ ورزشگاه سیب شهر مسقط عمان ساعت 19

تیم تراکتورسازی با هدایت ساغلام در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الاهلی عربستان در کشور ثالث برود.

با توجه به کارشکنی عربستانی ها، تیم تراکتورسازی باید در زمین بی طرف به دیدار الاهلی عربستان برود.

مسئولان فدراسیون فوتبال به برگزاری بازی نمایندگان کشورمان با تیم های عربستانی در مسقط عمان اعتراض کردند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست مسئولان فوتبال کشورمان را برای برگزاری بازی در کشور دیگر را قبول نکرد.

تیم تراکتورسازی از زمان حضور ساغلام سرمربی جدید خود نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و با 28 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

شاگردان ساغلام قصد دارند در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیرند تا دل هواداران خود را شاد کنند اما کار سختی برابر حریفان قدرتمند آسیایی خود دارند.

تیم تراکتورسازی در ورزشگاه سیب شهر مسقط عمان به مصاف الاهلی عربستان می رود و با توجه به اینکه عمانی ها طرفدار تیم الاهلی عربستان هستند، براین اساس این موضوع باعث نگرانی این تیم تبریزی شده است.

تیم الاهلی عربستان در سال 1937 تاسیس شده است و لقب این تیم قلعه جام ها است.

مهم ترین افتخار باشگاه الاهلی عربستان

این تیم در سال 1986 بعد از شکست خانگی برابر باشگاه دووروبالز کره جنوبی نائب قهرمان جام باشگاه های آسیا شد.

 تیم الاهلی عربستان وضعیت خوبی در لیگ عربستان دارد و هفته گذشته برابر الفیصلی به برتری رسید و با 41 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

شاگردان ربروف قصد دارند در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشند اما کار سختی در نخستین بازی خود برابر تراکتورسازی دارند.

فیتفا، مومن زکریا، کلاو دیمیر و مارک میلیگیان بازیکنان خارجی الاهلی عربستان هستند.

تاریخچه تقابل های تیم های تراکتورسازی و الاهلی عربستان

2 تیم فوتبال تراکتورسازی و الاهلی عربستان 2 بار با یکدیگر بازی کردند که در تبریز بازی این 2 تیم با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید اما تراکتورسازی در بازی برگشت با 2گل مغلوب الاهلی شد.دیدار 2 تیم تراکتورسازی تبریز و الاهلی عربستان از گروه A  رقابتهای لیگ قهرمانان 2018 آسیا در حالی روز دوشنبه 23 بهمن ماه در ورزشگاه سیب شهر مسقط عمان برگزار می شود که داوران ژاپنی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

 آیدا جومپی، یاگی آکانه، ساتوشی کارکای داوران ‍ژاپنی قضاوت این دیدار را برعهده دارند.  محمود المجرافی از عمان داور چهارم و  والتر پریرا از هند ناظر این بازی است.  دیوید آدام از استرالیا نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

الدحیل قطر-ذوب آهن ایران/ دوشنبه ساعت 16:45

تیم ذوب آهن ایران در نخستین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا مهمان تیم الدحیل قطر است.

تیم ذوب آهن اصفهان جایگزین تیم نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا شد. این تیم اصفهانی در مرحله پلی آف این رقابتها از سد آیزاول هند عبور و جواز صعود به مرحله گروهی را دریافت کرد.

شاگردان قلعه نویی در سال 2010 به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و برابر نماینده کره جنوبی شکست خوردند و مقام نایب قهرمانی این رقابتها را بدست آوردند. تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا 2016 با 4 پیروزی و 2 مساوی بهترین تیم آسیا در مرحله گروهی این رقابتها بود.

سبزپوشان اصفهانی قصد دارند با پیروزی برابر الدحیل قطر نخستین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا را محکم بر دارند.

تیم الدحیل قطر ابتدا به نام الشرطه دوحه(پلیس دوحه) تاسیس شده بود و در سال 2009 به لخویا و پس از آن نیز در سال 2017 به الدحیل تغییر نام یافت.

تیم الدحیل قطر در سال 2012 برای اولین بار وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد. شوالیه های قرمز لقب این تیم قطری است. جمال بلماضی هم هدایت این تیم قطری را برعهده دارد.

تیم الدحیل قطر با 42 امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان قطر است. این تیم قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و با برتری برابر ذوب آهن اصفهان اولین گام خود را لیگ قهرمانان آسیا محکم بردارد.

 ساتو ریوجی،  تور ساگارا ، هیروشی یامائوچی و یوسوکه آراکی از ژاپن قضاوت این دیدار را برعهده دارند. عمر ابولوم از اردن ناظر این بازی است. پارک سوئگ کین از کره جنوبی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

پرسپولیس-نسف قارشی ازبکستان/ سه شنبه ساعت 17:15

سرخپوشان ایران نخستین بازی خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی ازبکستان در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

شاگردان برانکو در لیگ برتر مقتدرانه با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. براین اساس آنها قصد دارند روند رو به رشد خود را در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهند اما کار سختی برابر حریفان آسیایی خود دارند.

تیم پرسپولیس فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما با شکست برابر الهلال عربستان از گردونه این رقابتها کنار رفت.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند و با حمایت هواداران خود در اولین بازی آسیایی خود پیروز شوند.

پرسپولیس برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به حمایت هواداران پرشور خود دارد. براین اساس مسئولان این باشگاه قیمت بلیت ها را کاهش دادند تا ورزشگاه آزادی با حضور هوادارانشان پر شود.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در تمرین روز شنبه دچار آسیب دیدگی شد اما برانکو اعلام کرد مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او می تواند برای این تیم بازی کند.

محسن مسلمان هافبک بازی ساز پرسپولیس هم در چند بازی اخیر این تیم در ترکیب اصلی قرار نداشت و به نظر می رسد که برانکو قصد ندارد در بازی با نسف قارشی هم از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

تیم نسف قارشی ازبکستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانست الفیصلی اردن را با نتیجه 5 بر یک شکست بدهد و جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند. روزیکول بردیف هدایت این تیم ازبکستانی را برعهده دارد.

تیم نسف قارشی در سال 2002 میلادی مقام چهارم جام باشگاه های آسیا را بدست آورد. پرندگان هما لقب این تیم ازبکستانی است.

تیم نسف قارشی با 62 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر ازبکستان قرار دارد.

کیم دون جین، سونگ بونجون، کواک سویونگس و دیمیتری ماشنتسف قضاوت این دیدار را برعهده دارند. محمد بسیل هم ناظر این بازی است.

الریان قطر - استقلال ایران/سه شنبه  ساعت 18:40

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار آسیایى خود به مصاف تیم الریان قطر مى رود. شاگردان شفر در گروه مرگ رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند.

تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل الریان قطر،٦ بار برابر این تیم صف آرایی کرده اند.

استقلالى‌ها در اولین تقابل خود در تاریخ ٦/٣/٢٠١٢ موفق شدند با گل برهانى این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

همچنین آبى پوشان در دومین تقابل با الریان با نتیجه ٣ بر صفر این تیم را در تاریخ ٢/٥/٢٠١٢ با گل هاى برهانى و شریفات شکست دادند.

نتیجه سومین دیدار ٣ - ٣ مساوی به پایان رسید. در این دیدار ساموئل، برهانى و نکونام گل هاى آبى پوشان را به ثمر رساندند و "تا به تا"، "موسى هارون" و "نیلمار" گل هاى الریان را به ثبت رساندند.

چهارمین دیدار استقلال مقابل الریان با برد ٣ بر صفر آبى پوشان در تاریخ ٢٣/٤/٢٠١٣ همراه بود که در این دیدار فرهاد مجیدى، بیک زاده و برهانى زننده گل هاى استقلال بودند.

در پنجمین دیدار آبى پوشان تهرانى موفق شدند با نتیجه ٣ بر یک از سد تیم الریان بگذرند.

آخرین دیدار الریان موفق شد با یک گل آبى پوشان را شکست دهد.

استقلال و الریان در گروه مرگ قرار دارند و باید به دنبال پیروزی باشند، زیرا العین امارات و الهلال عربستان هم رقبای سختی هستند.

استقلال با ۹ بار حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رقیب آسانی برای الریان نخواهد بود و به طور حتم شاگردان شفر به دنبال این هستند تا در اولین دیدار خود مقابل الریان به پیروزی برسند.

آبى پوشان در اولین دیدار خود فرشید اسماعیلى را به دلیل محرومیت و مهدى قائدى را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

تیم الریان قطر تا به امروز موفق نشده طعم صعود از مراحل گروهى لیگ قهرمانان آسیا را بچشد و کار براى لادروپ سخت خواهد بود و به طور حتم با ناکامى مقابل استقلال بعید نیست که سران باشگاه الریان او را برکنار کنند.البته کار براى شاگردان شفر سخت تَر مى شود چرا که لادروپ سخت به دنبال پیروزی در این مسابقه است.

تیم‌های الریان و استقلال سه‌شنبه٢٤ بهمن در دوحه به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی این گروه تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات رو در روی هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین محک آسیایی برای راننده تراکتور اروپایی/ بازگشت ژنرال به آسیا از ایستگاه قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..