تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن الریان: استقلال را شکست می‌دهیم

ایسنا: به نقل از الرای، در یکی از دیدارهای حساس هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال در قطر به مصاف الریان می‌رود.

حسام کمال بازیکن الریان درباره این دیدار، گفت‌: استقلال تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و بدون شک کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت. آماده این دیدار حساس هستیم. می‌خواهیم به مراحل بالاتر صعود کنیم و بهترین نتایج خود را به دست آوریم.

او ادامه‌ داد: در چنین دیدارهای حساسی حساب ویژه‌ای روی هواداران خود داریم. آنها حامی اصلی ما هستند و امیدواریم که در این دیدار هم تیم محبوب خود را تنها نگذارند. تیم فوتبال استقلال تیمی قوی است اما می‌توانیم  آنها را شکست دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن الریان: استقلال را شکست می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..