تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه‌گانه نویسنده «آن بیست و سه نفر» کامل می‌شود/ «اردوگاه اطفال»؛ زیر چاپ

تصمیم نویسنده «آن بیست و سه نفر» برای نگارش سومین بخش خاطرات اسارت‌اش/ «اردوگاه اطفال» زیر چاپ استاحمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر»، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتشار کتاب اردوگاه اطفال بیان کرد: کتاب «اردوگاه اطفال» در انتشارات «سوره مهر» زیر چاپ است. این کتاب ۳۶۰ صفحه‌ای بخش دوم خاطرات من از اسارت را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. در اصل خاطرات من از اسارت به ۳ بخش تقسیم می‌شوند و بخش اول آن‌ها قبل از این در کتاب «آن بیست و سه نفر» چاپ و منتشر شده است.

وی افزود: آنچه در کتاب‌های «آن بیست و سه نفر» و «اردوگاه اطفال» نوشته شده است، خاطرات ۳ سال از اسارت ۸ ساله من را دربرمی‌گیرد. خاطرات ۵ سال باقی‌مانده اسارت من در یک جلد جداگانه نوشته می‌شود؛ البته نگارش این جلد از خاطراتم هنوز آغاز نشده است و نامی هم برای آن در نظر نگرفته‌ام.

نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرنشان کرد: سومین جلد از سه گانه‌ من هر آنچه را که در اردوگاه موصل ۲ اتفاق افتاده است، روایت می‌کند.

یادآور می‌شود؛ از کتاب‌های دیگر یوسف‌زاده می‌توان به «رنج شیرین»، «لبخند در قفس» و «هفده سالگی‌ام» اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه‌گانه نویسنده «آن بیست و سه نفر» کامل می‌شود/ «اردوگاه اطفال»؛ زیر چاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..