تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط مرگبار زن میانسال از پنجره طبقه 10 آپارتمان

سقوط مرگبار زن میانسال از پنجره طبقه 10 آپارتمانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن میانسال  پس از سقوط از پنجره طبقه دهم یک آپارتمان در شانگهای چین جانش را از دست داد. این حادثه تلخ حوالی ظهر روز پنجشنبه رخ داد. این زن در حین سقوط بر روی یک مامور انتظامات ساختمان سقوط کرد و او را دچار جراحت شدید کرد. این مامور بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

 بنا به گفته پلیس قربانی 48 ساله و دارای ملیت انگلیسی و دارای دو دختر است. هنوز علت سقوط این زن از پنجره طبقه 10 آپارتمان مشخص نشده است.

 گفتنی است؛ تحقیقات پلیس چین در خصوص این حادثه ادامه دارد.

 انتهای پیام/

 مرگ مشکوک زن میانسال با سقوط از طبقه 10 آپارتمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط مرگبار زن میانسال از پنجره طبقه 10 آپارتمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..