تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام زننده پسر خردسال که با تشویق خانواده‌اش مواجه شد +تصاویر

تشویق یک پسر بچه توسط پدربزرگش به خاطر اقدامی زننده+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از یک پسر بچه چینی که دو سال است از همسایه سیگار کشیدن را یاد گرفته در سایت "debate" منتشر شده که برخلاف استقبال پدربزرگ و مادر بزرگش، این عکس ها با خشم گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شده است.

به نظر می رسد طبق گزارش این سایت، پدربزرگ و مادربزرگ او هیچ مشکلی با این اقدام ناپسند نوه‌شان ندارند و حتی او را برای این کار تشویق هم می کنند.

سیگار کشیدن این پسربچه 4 ساله بر خلاف انتظار عموم بسیار برای پدربزرگ و مادربزرگش شیرین و جالب است؛ برخوردی که مایه تعجب بازدیدکنندگان این خبر شده است.

در ادامه عکس های این کودک را در حال سیگار کشیدن می بینید.

تشویق یک پسر بچه توسط پدربزرگش به خاطر اقدامی زننده+تصاویر

تشویق یک پسر بچه توسط پدربزرگش به خاطر اقدامی زننده+تصاویر

تشویق یک پسر بچه توسط پدربزرگش به خاطر اقدامی زننده+تصاویر

انتهای پیام/

پسر 4 ساله‌ای که سیگار می‌کشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام زننده پسر خردسال که با تشویق خانواده‌اش مواجه شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..