تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه مدیریت متمرکز پرداخت قبوض خدمات عمومی ایران کیش

سامانه مدیریت متمرکز پرداخت قبوض خدمات عمومی ایران کیش یکی از برجسته ترین ابزارهای پرداخت کشور است.

به گزارش شمانیوز، سامانه مدیریت متمرکز پرداخت قبوض خدمات عمومی ایران کیش یکی از برجسته ترین ابزارهای پرداخت کشور است که به منظور تسهیل در ارایه خدمات عمومی پرداخت قبوض تولید شده است.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایران کیش، این ابزار با قابلیت انواع استعلام شناسه قبض و پرداخت علاوه بر تشخیص هوشمند نوع قبض وضعیت بدهی و تسویه قبض را نیز به پرداخت کننده اعلام می کند.
سامانه مدیریت متمرکز پرداخت قبوض به منظور تسهیل در امور کاربران و امکان پرداخت گروهی قبوض را با سه رویکرد مدیریت قبوض گروهی از طریق ورود اطلاعات دستی، ورود اطلاعات به واسطه فایل و درج اطلاعات به واسطه بارکدخوان فراهم می آورد.
گفتنی است این محصول، ابزاری ایده آل برای مدیریت پرداخت قبوض در دفاتر پیشخوان دولت و سازمانها و ارگانهای ارایه دهنده خدمات عمومی مثل شرکت ملی گاز ایران، شرکتهای آب و برق و ... است.

منبع: پایگاه خبری بانکداری الکترونیک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه مدیریت متمرکز پرداخت قبوض خدمات عمومی ایران کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..