تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌خیال‌ترین راننده زن دنیا! +فیلم

بی خیال ترین راننده زن دنیا! فیلم///////////////////////////

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های چین به تصویر می کشد. یک زن چینی در حالی که به همراه شوهرش از یک جشن شبانه در حال بازگشت به خانه بودند این حادثه رخ داد. این زن که مشغول رانندگی بود، متوجه سقوط همسرش از صندلی عقب ماشین به داخل خیابان نشد و با خیال راحت به رانندگی اش ادامه داد.

در ویدئوی منتشر شده  مشاهده می شود که این مرد در حالی که در حالت عادی قرار نداشته در عقب خودرو را باز کرده و ناگهان به داخل خیابان پرت می شود. خوشبختانه در لحظه سقوط مرد به داخل خیابان هیچ خودروی دیگری از محل حادثه عبور نمی کرد و او توانست از این حادثه جان سالم بدر ببرد.

 پس از گذشت چند دقیقه زن حواس پرت ناگهان متوجه عدم حضور شوهرش در داخل ماشین شد و توانست همسرش را در خیابان پیدا کند.

 انتهای پیام/

حواس پرتی راننده زن، خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌خیال‌ترین راننده زن دنیا! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..