تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیشه‌ عمر شاه در دستان کارتر +موشن گرافیک

شیشه‌ عمر شاه در دستان کارتر +موشن گرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا پهلوی شاه فراری ایران، وابستگی فراوانی به آمریکایی‌ها داشت به گونه‌ای که در کودتای 28 مرداد 1332 عملا توسط آمریکایی ها به قدرت بازگشت.

قانون کاپیتولاسیون و قراردادهای کلان خرید اسلحه و تجهیزات نظامی که پول آنها پیش پرداخت می شد از جمله خیانت های خاندان پهلوی است.

موشن گرافیک زیر با عنوان شیشه‌ی عُمر شاه در دستان کارتر به بررسی وابستگی محمد رضا پهلوی به آمریکایی ها می پردازد.

این اثر به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج و در خانه طراحان انقلاب اسلامی تهیه شده است. مجری طرح این اثر مرکز رسانه ای دال بوده است.

انتهای پیام/

روایت وابستگی شاه به آمریکایی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیشه‌ عمر شاه در دستان کارتر +موشن گرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..