تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله سایبری به سیستم‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ

حمله سایبری به سیستم‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - مدیریت المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ ضمن تایید حمله سایبری به سیستم بازی‌ها، منبع حمله را اعلام نکرد.

به گزارش خبرآنلاین، سیستم تعریف شده برای بازی‌ها شامل سرویس اینترنت و تلویزیون مورد حمله هکرها در روز جمعه قرار گرفت و امروز شنبه سازمان‌دهندگان المپیک در کره جنوبی این خبر را تایید کردند.{لینک}

«مارک آدامز» سخنگوی آی او سی در این باره گفت:" هدف غایی ما تضمین امنیت در همه ابعاد بازی‌های المپیک است و نیازی به توضیح ویژه دراین رابطه نیست. ما این اطمینان را می‌دهیم که سیستم‌ها و سرویس‌های تعریف شده برای بازی‌های المپیک امنیت کامل دارند."

وی درباره شناسایی حمله‌کنندگان اظهار بی اطلاعی کرد. «سونگ بایک-یو» سخنگوی کمیته المپیک پیونگ‌چانگ نیز گفت:" ما می‌دانیم مشکل از کجا آغاز شد و در هماهنگی با آی او سی تصمیم گرفته‌ایم تا منبع مشکل را فاش نکنیم."

المپیک زمستانی در 80 کیلومتری مرز کره شمالی برگزار می‌شود. روسیه نیز به دلیل دوپینگ از حضور در این بازی‌ها منع شد و هکرهای روس پیش‌تر از حمله تلافی‌جویانه سایبری سخن گفته بودند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله سایبری به سیستم‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..