تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرایش سینمایی مناسب چهره شما!

وب سایت زیبامون: آرایش کردن از محبوب ترین کارهایی است که خانم ها انجام می دهند، اما آرایش جذاب و مانند سلبریتی ها و بازیگران، خیلی لذت بخش تر است، فقط باید آن را بیاموزید.

هر کدام از بازیگران سینما و سلبریتی ها، سبک آرایش خاص خودشان را دارند که باعث زیبایی و جدابیت آنها شده است، حتی بعضی از آنها، با توجه به شکل و فرم چشم و صورتشان، آرایشی را که انتخاب کرده اند، به یک الگو و نمونه تبدیل شده است، مثل آرایش چشم گربه ای، تیلور سوئیفت، آنجلینا جولی و ادل (خواننده معروف) یا مثلا آرایش لایت جسیکا آلبا و همچنین آرایش های بسیار حرفه ای کیم کارداشیان (که انگار فقط در ارائه سبک آرایش تبحر دارد) که او را به یک ستاره تبدیل کرده است.

شما هم سبک آرایش سینمایی جذاب و مورد پسندتان را انتخاب کنید و با توجه به آن، آرایش کنید.

Kendall Jenner

 آرایش سینمایی مناسب چهره شما!به آرایش های کندال جنر توجه کنید تا ببینید که این ستاره دنیای مدلینگ، چگونه قوانین خاص خود را در آرایش دارد. موهای بلوند، به نمی آید و بیشتر اوقات او را با رنگ موی تیره می بینیم. چشم هایش خیلی زیباست و فقط از آرایش چشم ساده و ملایم استفاده می کند نه از آرایش بولد و غلیظ !

و اما لب های کندال که انگار الان حالت بهتری پیدا کرده اند، همیشه براق و درخشان است و گاهی هم رنگ های جذابی مانند قرمز را به خود می گیرد.

Cara Delevingne

 آرایش سینمایی مناسب چهره شما!نگاهی جذاب و گیرا، مانند کارا داشته باشید. این بازیگر و مدل انگلیسی، خوب می داند که چطوری باید چشم هایش را در کنار آن ابروهای پهن و خاصش جلوه دهد. یک آرایش چشم برنزی و خط چشم پهن و بولد، خیلی عالی است که حتما باید آن را امتحان کنید.

معمولا کارا را با آرایش های جسورانه و مدل موهای خاص می بینیم، شما هم اگر چنین چهره ریسک پذیری دارید، مطمئن باشید که سبک آرایش جذابی خواهید داشت.

 Kim Kardashian

 آرایش سینمایی مناسب چهره شما!
اگر هنوز با سبک آرایش این ستاره میکاپ آشنایی ندارید، بهتر است سریع تر دست به کار شوید. یک آرایش ساده که بیشتر روی چشم ها و پوست تمرکز دارد. همیشه کیم را با مژه های بسیار خارق العاده می بینید و رنگ های درخشان و شاینی برای سایه چشم و لب ها.

اما راز سبک آرایش کیم این نیست، در واقع کانتورینگ صورت، او را به ملکه این سبک تبدیل کرده است. زاویه سازی عالی برای گونه ها، چانه و اطراف صورت، می تواند چهره ای به این جذابیت را ایجاد کند. شما هم آن را امتحان کنید.

Rita Ora

 آرایش سینمایی مناسب چهره شما!

این سلبریتی هم می داند چگونه آرایش کند که مناسب پوست سبزه اش باشد. یک آرایش پوست گرم و طلایی با شبکی کلاسیک و خیره کننده، یعنی رژلب قرمز آتشین و چشم هایی که با خط چشم پهن، خیلی بیشتر با این آرایش تناسب پیدا کرده اند.

Amal Clooney

 آرایش سینمایی مناسب چهره شما!امل کلونی را همیشه به صورت بسیار شیک و خاص می بینیم و این به خاطر سبک چهره اوست که کاملا باز و دلنشین است. پس نیازی به کارهای خیره کننده مانند کیم کارداشیان ندارد و همیشه ساده و جذاب آرایش می کند.

کمی رنگ به صورتتان اضافه کنید، شاید برای شما یک آرایش لایت و ملایم، مانند امل کلونی مناسب تر از هر چیزی باشد.

Taylor Swift

 آرایش سینمایی مناسب چهره شما!

دختر جذابی که می تواند الگوی آرایشی خوبی برای خیلی از خانم ها باشد. با چشم های ریز (البته خوش حالت و زیبا) و صورت کوچک. راز زیبایی او در این است که می داند در کنار چشم های ریزش، باید لب هایی بولد داشته باشد و به خاطر همین هم او را همیشه با رنگ های غلیظ و بسیار مشخص می بینیم. بر عکس خیلی از ستاره ها، نمی توانید عکس های زیادی از او، با رژلب نود پیدا کنید. چشم های این سلبریتی هم همیشه با سایه دودی دیده می شود تا جذابیتش را بیشتر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرایش سینمایی مناسب چهره شما!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..