تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راموس: نیمه دوم فقط به PSG فکر می‌کردیم

ورزش سه: رئال امشب با برتری 5-2 بر سوسیداد روحیه مضاعفی برای مصاف سرنوشت ساز مقابل پی اس جی پیدا کرد.

 رئال در نیمه اول یک بازی بی نقص را به نمایش گذاشت و با 4 گل برتری به رختکن رفت ولی در نیمه دوم 1-2 شکست خورد و در مجموع 5-2 این بازی را با برد پشت سر گذاشت. کیفیت رئال در نیمه دوم، فاصله آشکاری با نیمه اول داشت.

راموس: نیمه دوم فقط به PSG فکر می‌کردیم

سرخیو راموس در مورد افت رئال در نیمه دوم گفت:« نیمه اول عالی بودیم ولی تمام ذهن ما در نیمه دوم به بازی با پی اس جی معطوف شده بود و واضح است که به این بازی فکر می کردیم. سرنوشت فصل ما به همین دیدار بستگی دارد.

روز بازی با پی اس جی، دقت و تمرکز در درجه اول اهمیت قرار دارد و انسجام تیمی بسیار کلیدی خواهد بود. برابر پی اس جی بیشتر از همیشه به هواداران نیاز داریم و آنها باید بدانند که بازیکن رئال بدون هوادارهیچ است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راموس: نیمه دوم فقط به PSG فکر می‌کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..