تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم در راهپيمايى ٢٢ بهمن جايگاه جهانی کشور را بالا می‌برد

باقر لاريجانى معاون آموزشى وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با دعوت از مردم و جامعه پزشكى براى شركت در راهپيمايى ٢٢ بهمن گفت: در چهار دهه گذشته مردم ما تلاش كردند باورهاى ملى خود را پيش ببرند و هويت ملى خود را ارتقا دهند.

وى ادامه داد: درست است كه در كشور چالش هايى داريم اما اميدواريم با توجه به شرايط خاص ايران در منطقه و جهان، مردم جهت گيرى كلى را ملاحظه كنند.

لاريجانى بيان كرد: مردم با شركت در راهپيمايى ٢٢ بهمن حمايت هاى خود را از تلاش هاى شهدا و كسانى كه در برحه هاى مختلف براى پايدارى انقلاب و مردم زحمت كشيدند نشان مى دهند، همچنين نقش خود را براى اينكه بتوانيم جايگاه مناسبى در زمينه هاى مختلف در دنيا داشته باشيم ايفا مى كنند .

معاون آموزشى وزارت بهداشت عنوان كرد: حضور مردم در راهپيمايى ٢٢ بهمن موجب خواهد شد تا بتوانيم ايران را سرافزار نگه داريم، در عرصه هاى مختلف بدرخشيم و نقش آفرينى كنيم همانطور كه در عرصه هاى علمى رشد خوبى داشتيم و توانستيم از رتبه هاى ١٠٠ در اوايل انقلاب، امروز به رتبه ١٧ دنيا برسيم.

لاريجانى يادآور شد: با تلاش و حمايت مردم و شركت در راهپيمايى ٢٢ بهمن مى توانيم در عرصه هاى ديگر هم جايگاه مناسب ترى پيدا كنيم و مشكلات كشور را در سايه همدلى و همكارى كم كنيم و جايگاه مناسبى در دنيا و منطقه خاص خود پيدا كنيم.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم در راهپيمايى ٢٢ بهمن جايگاه جهانی کشور را بالا می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..