تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دولت ترامپ را نقش بر آب می کند

خبرنگار: زارعدعوت معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از مردم در روز 22 بهمنابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب هستیم که حقیقتا برای ملت مستضعفین جهان و ایران یک یوم الله است، در چنین روزی یک رژیم طاغوتی که مدعی 2500 سال سلطنت بود با همت و نهضت مردم ایران سرنگون شده است و یک نظامی مبنی بر احکام اسلام پا بر عرصه وجود گذاشته است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حقیقتا نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دنیا یک نظام بدیعی است که ساختار سیاسی بی نظیری دارد و با همت نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدان به وجود آمده است.

وی گفت: خوشبختانه با بصیرت و دین مداری ملت ایران تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان از صحنه روزگار محو خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ملت ایران سختی های زیادی را متحمل شدند هم در آغاز انقلاب که به پیروزی منجر شد و هم در دفاع مقدس  و بعد از آن هم که با کارشکنی دشمنان روبرو شدند اما خوشبختانه با هوشمندی جوانان و حمایت مقام معظم رهبری تا کنون هیچ ضربه ای به این کشور نخورده است.

کلانتری تصریح کرد: خوشبختانه ما افق روشن و خوبی داریم و این برای همه جهان به وضوح کامل است و انشالله ملت با بصیرت انقلاب ایران روز 22 بهمن با حضور چشمگیر و حماسی خودشان بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران حهان می زنند و با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری تجدید بیعت می کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: همیشه 22 بهمن اینطور بوده  است که تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کرد و انشالله این 22 بهمن هم حماسه ای است که نقشه های جدید استکبار جهانی و دولت ترامپ را نقش بر آب می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دولت ترامپ را نقش بر آب می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..