تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ملت شریف ایران برای حضور شکوهمند در راهپیمایی ٢٢ بهمن

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فردا شکوهمندتر از سالهای قبل با حضور مردم شهیدپرور و قهرمان ایران در سراسر میهن اسلامی برگزار خواهد شد. به همین مناسبت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیانیه ای از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد. در این بیانیه آمده است: 

" امسال نیز همانند سال های گذشته و در پاسخ به ندای رهبر آزادگان جهان و رییس جمهوری و همگام با دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،خانواده بزرگ ارتباطات کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور مقتدرانه و گسترده ای خواهند داشت.

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در روزهایی که دشمنان انقلاب و نظام هر روز با تحریم، توطیه و تهدید سعی در ناامیدی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند ؛ مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد زد.

مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور حماسه ساز و پر شور خود در راهپیمایی ٢٢بهمن اتحاد ، انسجام، عزت، آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشند و مانند همیشه سیلی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کنند. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ملت شریف ایران برای حضور شکوهمند در راهپیمایی ٢٢ بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..