تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا باگ دوربین گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro با آپدیت جدید هواوی رفع می‌شود؟!

آیا باگ دوربین گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro با آپدیت جدید هواوی رفع می‌شود ؟!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت هواوی اعلام کرد برای دو گوشی هوشمند Mate 10 و Mate 10 Pro خود آپدیتی با شماره 8.0.0.127 منتشر کرده است. این آپدیت قرار است مشکلات فنی موجود در دوربین این دو گوشی را رفع کند.

چندی پیش کاربران گوشی Mate 10 هواوی اعلام کردند که این گوشی و نسخه Pro آن دچار باگ نرم‌افزاری شده است. در این باگ زمانی که کاربر دوربین گوشی را باز می‌کرد با صفحه‌ای مشکی رنگ روبه‌رو می‌شد؛ سپس برنامه با « کرش » مواجه شده و بسته می‌شد.

نسخه 8.0.0.127 آپدیت هواوی همچنین در بخش اتصال Wireless نیز ارتقاء یافته است. این بخش علاوه بر رفع باگ قابلیت اتصال به " hidden Wi-Fi " یا همان وای‌فای های مخفی را بدون قطعی برای کاربر ایجاد کرده است.

با توجه به ارتقاهایی که در آپدیت جدید هواوی صورت گرفته است، به نظر می‌رسد هدف اصلی این شرکت از عرضه آپدیت فوق رفع باگ دوربین دو گوشی Mate 10 و Mate 10 Pro باشد؛ چرا که این اواخر نارضایتی‌های بسیاری به همراه داشته است.

انتهای پیام/

باگ دوربین گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro احتمالا با آپدیت جدید هواوی رفع می‌شود‌



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا باگ دوربین گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro با آپدیت جدید هواوی رفع می‌شود؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..