تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمارِ PSG بالاتر از نیمارِ بارسلونا

ورزش سه: پاری سن ژرمن موفق شد با تک گل دقیقه 68 نیمار با یک گل از سد تولوز سختکوش عبور کند.

 در شبی که اونای امری بهترین گلزن خود ادینسون کاوانی را در اختیار نداشت، موفق شد با تک گل نیمار تولوز را مغلوب کرده و با 3 امتیاز به فکر دیدار حساس برابر رئال مادرید باشد.

نیمار با گلی که امروز به ثمر رساند، حالا تنها بعد از انجام 18 بازی در لاشامپیونا در به ثمر رسیدن 30 گل ( زدن 19 گل و ارسال 11 پاس گل) تاثیر داشته است و این در حالیست که ستاره برزیلی بعد از 37 بازی با لباس بارسا در 30 گل تاثیرگذار بود.

اما به هر حال هدف ناصر الخلیفی از جذب نیمار، بی شک درخشش در دیدارهایی همانند جدال چهارشنبه شب برابر رئال مادرید بوده است.

نیمارِ PSG بالاتر از نیمارِ بارسلونانیمارِ PSG بالاتر از نیمارِ بارسلونانیمارِ PSG بالاتر از نیمارِ بارسلونا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمارِ PSG بالاتر از نیمارِ بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..