تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست خبری معرفی نامزدهای سودای سيمرغ فجر 36 برگزار شد

در نشست خبری معرفی نامزدهای سودای سيمرغ فجر 36 چه گذشت؟به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری معرفی نامزدهای سودای سیمرغ سی و ششمين جشنواره فيلم فجر با حضور هيئت داوران در پرديس ملت برگزار شد.

در اين نشست خبری نامزدها در بخش های مختلف از سوی داوران معرفی شدند.

نامزدهای سودای سیمرغ فجر 36 معرفی شدند

«رسول صدرعاملی»، «فرشته طائرپور»، «محمدرضا فروتن»، «خسرو دهقان»، «حسن خجسته»، «کمال تبریزی» و «بهرام بدخشانی» اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره هستند.

از جمله حواشی قابل ذكر اين نشست خبری، واكنش جالب خبرنگاران به معرفی كانديداهای بازيگری بود. واكنش هايی كه گاهی ناشی از تعجب آنها بود و گاهی حكايت از رضايت آنها از انتخاب ها داشت.

فرشته طائر پور يكی از اعضای هيئت داوران جشنواره هم در اين باره گفت: خوب شد كه اين نشست برپا شد تا هم شما از انتخاب ما مطلع شويد و هم ما رای شما را بدانيم.

همچنين، كمال تبريزی در ججمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علت كانديدا نشدن ساعد سهيلی در بخش بازيگری گفت: دليل اين موضوع را از ديگران بپرسيد. اما آنچه اعلام شد حاصل يك نتيجه گيری دسته جمعی بود.

 انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست خبری معرفی نامزدهای سودای سيمرغ فجر 36 برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..