تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم خانم بازیگر در «افسانه هزارپایان» +عکس

در ادامه تصویربرداری «افسانه هزارپایان» بازیگران جدیدی از جمله شهرزاد کمالزاده به مجموعه اضافه شدند.

به گزارش شمانیوز: در ادامه تصویربرداری «افسانه هزارپایان» بازیگران جدیدی از جمله شهرزاد کمالزاده به مجموعه اضافه شدند.

تصویربرداری سریال «افسانه هزارپایان» به کارگردانی شهاب عباسی از اواسط شهریور ماه در شهرک غزالی آغاز شد و این روزها بازیگران جدید به این سریال اضافه می شوند.

گریم خانم بازیگر در افسانه هزارپایان

در ادامه تصویربرداری این سریال طنز شهرزاد کمالزاده در قالب نقش کمدی به مجموعه «افسانه هزار پایان» اضافه شده و از امروز بازی خود را آغاز می کند.

«افسانه هزار پایان» یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این سریال به سرپرستی حسن وارسته و به قلم حمزه صالحی به نگارش درآمده است.

مجموعه جدید و طنز ایرانی «افسانه هزار پایان» در ایام دهه فجر هر شب ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه نسیم پخش و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۹ از شبکه پنج خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم خانم بازیگر در «افسانه هزارپایان» +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..