تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی پی 20 با دکمه‌ی فیزیکی Home و دوربین سه‎گانه فاش شد

تصاویر رندر فاش شده، گوشی پرچم‌دار هواوی پی ۲۰ را با دوربین سه‌گانه و پنل پشتی از جنس شیشه فاش می‌کند. 

در طی چند روز اخیر، تصاویر رندر اعضای جدید سری «پی» گوشی‌های هواوی منتشر شده است؛ به دنبال افشای تصاویر مدل «پی ۲۰ پلاس» و «پی ۲۰ لایت»، حساب کاربری @OnLeakes تصاویر مربوط به مدل استاندارد سری «پی ۲۰» را ارائه داده است.

جانشین گوشی پی ۱۰ هواوی، طراحی مانند مدل «پلاس» خواهد داشت؛ البته در برخی موارد، این گوشی از مدل ۶ اینچی متمایز شده است. در ابتدا به شباهت‌های مدل «پی ۲۰» و «پی ۲۰ پلاس» نگاهی خواهیم داشت و سپس، تفاوت‌ها آن‌ دو را مقایسه می‌کنیم. هر دو مدل، طراحی مانند آیفون ۱۰ اپل خواهند داشت و بریدگی در بالای نمایشگر آن‌ها وجود دارد؛ در پنل پشتی نیز شباهت‌ها بین این دو گوشی جلب‌توجه می‌کند زیرا مدل استاندارد پرچم‌داران جدید هواوی به دوربین سه‌گانه مجهز شده است و پنل پشتی از جنس شیشه دارد.

در لبه‌ی پایین گوشی پی ۲۰، درگاه USB نوع C گنجانده شده است و دو بلندگو دیده می‌شود؛ در لبه‌ی بالایی نیز گیرنده مادون قرمز (IR Blaster) قابل مشاهده است. در لبه‌ی پایین، جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی با یک‌دیگر مشابه هستند. افشاگر معروف توئیتر، مدعی است پی ۲۰ به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی مجهز خواهد شد؛ در حالی‌که مدل «پلاس» با صفحه‌نمایش ۶ اینچی همراه شده است. با اینکه مدل «پلاس» بدون دکمه‌ی Home و حسگر اثرانگشت فاش شده بود، عضو جدید سری «پی» گوشی‌های هواوی از یک دکمه‌ی فیزیکی Home در پایین نمایشگر خود استفاده می‌کند؛ با این‌حال، گفته می‏‌شود فبلت ۶ اینچی هواوی در یک مدل آزمایشی دیگر با دکمه‌ی فیزیکی Home توسعه یافته است. به همین جهت، مشخص نیست آیا دکمه‌ی Home وجه‌تمایز جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از یک‌دیگر خواهد بود یا خیر؛ به عنوان مثال، میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در این مورد با یک‌دیگر تفاوت دارند زیرا مدل «پرو» فاقد دکمه‌ی فیزیکی Home است و از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند. صرف‌نظر از طراحی نهایی پی ۲۰ پلاس، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نخواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

دیگر مشخصه‌ای که باعث تفاوت میان مدل‌های رده‌بالا از سری «پی» شده، مربوط به کلید تنظیم صدا است؛ نسخه ۶ اینچی از یک کلید یکپارچه صدا در لبه سمت راست خود استفاده می‌کند اما به‌نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تر آن، از دو کلید مجزا برای تنظیم صدا بهره می‌گیرد. باید اشاره کرد که کلیدهای تنظیم صدا مانند مدل «پلاس» در لبه‌ی سمت راست گوشی و در بالای دکمه‌ی پاور قرار دارد.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، پی ۲۰ احتمالاً از مادون قرمز استفاده خواهد کرد؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد این مدل فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. گفته می‌شود این مدل، نزدیک به ۷.۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و با احتساب برآمدگی دوربین، ضخامت جانشین پی ۱۰ به ۹.۷ میلی‌متر می‌رسد. در مقایسه با مدل «پلاس»، ضخامت پی ۲۰ نزدیک به ۰.۲ میلی‌متر کم‌تر است؛ البته بدون آنکه برآمدگی دوربین را در محاسبات وارد کنیم.

با اینکه مشخصات نهایی جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس به صورت کامل فاش نشده است، انتظار داریم این دو مدل از نظر دوربین، حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی و ظرفیت با یک‌دیگر تفاوت داشته باشند. احتمالاً پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس به لنزهای متفاوتی مجهز خواهند شد که دهانه دیافراگم متمایز دارند.

ایوان بلس، پیش‌تر اعلام کرده بود هر دو مدل از گوشی‌های رده‌بالای سری «پی» می‌توانند تصاویری با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل ثبت کنند؛ زوم هیبریدی ۵ برابری از دیگر مشخصات احتمالی جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس است. هواوی، بهبود دوربین سلفی را از یاد نبرده است و به همین جهت، قابلیتی برای اعضای جدید سری «پی» درنظر گرفته خواهد شد که ثبت تصاویر سلفی ۲۴ مگاپیکسلی را ممکن می‌سازد. گفته می‌شود لنزهای مورد استفاده در پرچم‌داران ۲۰۱۸ هواوی، ۱۰۰ درصد نور بیشتری جذاب خواهند کرد و از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای عکاسی نظیر فریم‌بندی خودکار استفاده می‌کنند. ضمن اینکه اطلاعات به‌دست آمده از فرم‌ور یک گوشی با اسم‌رمز Emily به عرضه نسل جدید پی ۱۰ با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۱ و رام EMUI 8.1 اشاره دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی پی 20 با دکمه‌ی فیزیکی Home و دوربین سه‎گانه فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..