تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست آذری جهرمی از دهه شصتی‌ها +عکس

دعوت آذری جهرمی از دهه شصتی‌ها  + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطلات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مردم به‌ویژه جوانان دعوت که تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری داشته باشند. 

آذری جهرمی در این پست از مردم به‌‎ویژه جوانان دهه شصت خواست تا در راهپیمایی فردا حضور باشکوه و پرشوری داشته باشند تا بار دیگر خط بطلان بکشند بر همه  تبلیغات ضدایرانی دشمنان که سعی دارند با متشنج جلوه دادن فضا مردم را ناامید کنند. 

آذری جهرمی در اینستاگرام خود چنین نوشت: 

" حضور پرشور مردم و به ویژه جوانان در راهپیمایی 22بهمن امسال بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر می سازد تا عزم خود را برای ایجاد شرایط بهتر معیشتی مردم به شکلی جدی تر جزم کنند.
 با توجه به اینکه دشمنان انقلاب تبلیغات زیادی انجام می دهند تا نشان دهند مردم ناامید هستند، اما اقشار مختلف جامعه با حضور خود در راهپیمایی 22بهمن علاوه بر آنکه جهانیان را شگفت زده می کنند، خط بطلانی بر این تبلیغات می کشند. از همه دهه شصتی‌ها و جوانان عزیز دعوت می کنم برای ناامیدی بیشتر دشمن به صحنه بیایند و در راهپیمایی عظیم و گسترده 22بهمن شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر حمایت مردم از نظام اسلامی رقم بزنند. "

دعوت آذری جهرمی از دهه شصتی‌ها  + عکس

انتهای پیام/

دعوت رسمی آذری جهرمی از جوانان دهه شصتی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست آذری جهرمی از دهه شصتی‌ها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..