تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت پرسیا رزین آبنوس با تسهیلات بانک صنعت ومعدن افتتاح شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي شركت پرسيا رزين آبنوس با حضور تباداراستاندار فارس ، همتي رئيس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان فارس وجمعي از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و مقامات استاني با تسهيلات بانك صنعت ومعدن در شهرك بزرگ صنعتي شيراز به بهره برداري رسيد.

به گزارش شمنیوز:  اين واحد توليدي با بهره مندي از 48 ميليارد ريال تسهيلات بانك صنعت ومعدن شعبه شهرك بزرگ صنعتي شيرازبه اجرا در آمده است.
با بهر برداري از اين واحد صنعتي براي بيش از 48 نفر بطور مستقيم وبيش از 200 نفر بطور غير مستقيم اشتغال ايجاد گرديده وتاثير مثبتي در فضاي كسب وكار استان بوجود آمده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت پرسیا رزین آبنوس با تسهیلات بانک صنعت ومعدن افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..