تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست داوران نمایندگان کشورمان برابر حریفان آسیایی مشخص شد

لیست داوران نمایندگان کشورمان برابر حریفان آسیایی مشخص شدندبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم الدحیل قطر و ذوب آهن اصفهان از گروه B  رقابت های لیگ قهرمانان 2018 آسیا روز دوشنبه 23 بهمن ماه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر برگزار می شود  و اسامی تیم داوری این بازی به شرح زیر است:

داور وسط: ساتو ریوجی از ژاپن

کمک داور اول:  تور ساگارا از ژاپن

کمک داور دوم: هیروشی یامائوچی از ژاپن

داور چهارم: یوسوکه آراکی از ژاپن

ناظر داوری: عمر ابولوم از اردن

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا:  پارک سوئگ کین از کره جنوبی 

همچنین دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و الاهلی عربستان از گروه A رقابت های لیگ قهرمانان 2018 آسیا در حالی روز دوشنبه 23 بهمن ماه در ورزشگاه سیب شهر مسقط عمان برگزار می شود که داوران ژاپنی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

داور وسط: آیدا جومپی
کمک داور اول: یاگی آکانه
کمک داور دوم: ساتوشی کارکای
داور چهارم: محمود المجرافی از عمان
ناظر داوری: والتر پریرا از هند
نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: دیوید آدام از استرالیا

انتهای پیام/ 

داوران بازی های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست داوران نمایندگان کشورمان برابر حریفان آسیایی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..