تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت سید جلال حسینی در تمرین پرسپولیس / برپایی جشن تولد افشین پیروانی

مصدومیت سید جلال حسینی در تمرین پرسپولیس / برپایی جشن تولد افشین پیروانیبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان با حضور همه نفرات تیم انجام شد. امروز شنبه درهای تمرین باز بود و بازیکنان کار را با گرم کردن، بدنسازی و کار با وزنه در سالن به مدت 20 دقیقه آغاز کردند.

بازیکنان پس از حضور در زمین، به تمرینات پرسینگ پرداختند و پس از آن تمرینات سرعتی و استارت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

تمرینات تاکتیکی دفاع، حمله و ضد حمله و همچنین فوتبال درون تیمی، بخش‌های بعدی تمرین بود.

در اوایل تمرین امروز سرخپوشان، آسیب‌دیدگی برای سید جلال حسینی پیش آمد. کادر پزشکی با جزیی خواندن این آسیب‌دیدگی، کاپیتان را از ادامه تمرین باز داشت و اقدام به کمپرس یخ و بانداژ موضع آسیب دیده کرد.

در پایان تمرین امروز همچنین از سوی اعضای تیم، جشن تولدی هم برای افشین پیروانی تدارک دیده شد. او که متولد 17 بهمن سال 1348 است، چند روز قبل 48 ساله شد.

انتهای پیام/ 

آماده سازی سرخپوشان پایتخت برای بازی با نسف قارشی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت سید جلال حسینی در تمرین پرسپولیس / برپایی جشن تولد افشین پیروانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..