تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج امروز پس از عزیمت به چین تایپه، در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شد.وی با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران نشست صمیمانه ای داشت و از تلاش آنها در راه صعود مقتدرانه به فینال جام ملت های آسیا تمجید کرد.

سید محمد ناظم الشریعه،سرمربی تیم ملی فوتسال هم ضمن تشکر از حضور ریاست فدراسیون فوتبال در چین تایپه،گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در آستانه دیدار نهایی ارائه کرد.تیم ملی فوتسال کشورمان فردا در دیدار فینال جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.

انتهای پیام/

حضور تاج در اردوی تیم ملی فوتسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..