تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت خلافکاران با عینک جدید پلیس چین/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، اما امروز پلیس چین به عینک هوشمند جدیدی مجهز شده است که از طریق فناوری تشخیص چهره، مظنونین و خلافکاران را به دام می‌اندازد.{لینک}

پلیس راه آهن منطقه «ژنگ ژو» در مرکز کشور اولین نیرویی است که به این عینک مجهز شده و در زمان پرترافیک سال نوی چینی توانست 7 جنایتکار فراری و 26 نفر مظنون به خلاف با کارت شناسایی قلابی را به دام بیندازد.

این عینک‌ها ساخت LLVision مستقر در پکن است و شامل دیتابیس آفلاین از خلافکاران روی یک تبلت است که پلیس همراه با عینک از آن استفاده می‌کند. برخلاف فناوری موجود که دوربین باید روی یک چهره فیکس شده و شروع به سرچ کند، این سیستم خیلی سریع قبل از فرار سوژه به داخل جمعیت آن را شناسایی و ردیابی می‌کند.

سازندگان مدعی هستند در کمتر از «یک دهمِ یک ثانیه» چهره مظنون را از بین 10 هزار تصویر ذخیره شده پیدا و شناسایی می‌کنند.{لینک}

چین، پیش‌رو در فناوری مانیتورینگ و رَصَد، قصد دارد تا 3 سال آینده بیش از 400 میلیون دوربین نظارتی CCTV در کشور نصب کند و با ساخت دیتابیس کاملی از چهره‌های مردم، چینی‌های مظنون را در کمتر از 3 ثانیه شناسایی کند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت خلافکاران با عینک جدید پلیس چین/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..