تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید خودمان را برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) آماده کنیم

سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه: باید خودمان را برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) آماده کنیم

استان‌ها > مازندران - سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه گفت :باید خودمان را برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) آماده کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه که به مناسبت دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سخن میگفت، با تاکید بر مطلب فوق افزود: منتظر واقعه امام عصر(عج) کسی است که با تمام وجود به تقویت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازد زیرا که خداوند متعال اراده فرموده است هر کاری را با اسباب و وسایل خاص آن انجام دهد؛ به همین دلیل شیعیان واقعی علی بن ابیطالب (ع) باید در همه زمینه ها الگو و پیشتاز باشند.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: جمهوری اسلامی به دلیل منطق محکم و جهت گیری های ارزشی در منطقه و جهان مورد حقد و کینه استکبار جهانی قرار دارد و مشکلات موجود در جامعه نیز ناشی از فشار بی امان و همه جانبه دشمنان است و تنها راه برون رفت از این شرایط، اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ظرفیت های داخلی است.
سردار شالیکار افزود: اگر اراده جمعی ملت بزرگ و تاریخ ساز ما بر هر مسئله ای متمرکز شود مطمئنا آن مشکل و معضل تسلیم اراده این ملت میشود، همانگونه که در دوران دفاع مقدس اراده ملت و رزمندگان اسلام بر صدام و حامیان جهانی او پیروز شد و حماسه دفاع مقدس در کنار حماسه عاشورای 61هجری جاودانه گشت.
مشاور عالی ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: راهپیمایی 22بهمن 96 دنیا را شگفت زده خواهد کرد و آحاد ملت حماسه ساز در سراسر این کشور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران و ایادی استکبار جهانی خواهند کوبید و این حضور شکوهمند نشان خواهد داد که این ملت تا چه حد به آرمان های انقلاب اسلامی و پیگیری اهداف ایثار گران و رزمندگان اسلام پایبند است.
فرمانده قرارگاه غدیر با اشاره به شکست طرح های منطقه ای و جهانی آمریکا، صهیونیزم و آل سعود، گفت: نباید توقع داشت که چنگ و دندان آمریکا و کفتارهای تکفیری در عراق و سوریه و لبنان درهم شکند و آنها هیچ اقدامی علیه ملت ایران انجام ندهند؛ مسلماً دشمنان شکست خورده طرفدار ایجاد آشوب و هرج و مرج در این کشورند اما به لطف خدا نقشه های شوم آنها نقش بر آب خواهد شد.
سردار شالیکار در پایان ضمن توصیه به مسئولان و دست اندرکاران گفت: ملت ولی نعمت ماست ، باید درد و رنج ناشی از بیکاری جوانان و سختی معیشت طبقات آسیب پذیر را با تمام وجود درک کنیم و شبانه روز برای رفع مشکلات و ایجاد رضایتمندی در مردم بکوشیم و بدانیم امروز سنگر خدمت به مردم از سنگرهای دوران دفاع مقدس بسیار مهمتر است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید خودمان را برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) آماده کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..