تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان حضور داعش در حماه و حلب

ساعت24 -فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه پایان حضور تروریست های داعش در استان های حماه و حلب و نابودی اکثر تروریست های جبهه النصره در حومه جنوبی حلب را اعلام کرد.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، ارتش سوریه در بیانیه ای، آزادی فرودگاه ابوالضهور و مناطقی در حومه حماه، ادلب و حلب و همچنین پایان کار گروه تروریستی داعش در این مناطق را اعلام کرد.

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که ارتش با همکاری متحدانش، تعداد زیادی از شهرها، روستاها و مزارع حومه حماه، ادلب و حلب را آزاد کرد.

در عملیات ارتش سوریه همچنین شمار زیادی تروریست کشته شد و سلاح های سنگین، مخفیگاه ها و مواضع تروریست ها ویران شد.

بیانیه مذکور افزود: ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در مبارزه با تروریست ها و به شکست کشاندن طرح های آنها و حامیانشان بر اساس وظیفه ملی و قانونی تا بازگرداندن ثابت و آرامش به تمام خاک سوریه ادامه خواهد داد.
 

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان حضور داعش در حماه و حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..