تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود پای اضافی به ارتش چین / عکس

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - چین نسل دوم پای رباتیک برای سربازان ارتش خود را با موفقیت آزمایش کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نورینکو، بزرگ‌ترین سازنده دولتی ابزار و ادوات نظامی چین، نسل دوم اسکلت رباتیک متصل به پا برای حمل آسان تسلیحات و مهمات به وزن 45 کیلوگرم را رونمایی کرد.{لینک}

باتری بهتر، هیدرولیک قوی‌تر و مهارت و سهولت در استفاده؛ فاکتورهایی است که در نسل دوم در مقایسه با نسل اول که 2015 رونمایی شد؛ مدنظر قرار گرفته است.

سبک‌تر شدن پای رباتیک نسل دوم باعث می‌شود تا سربازان فشار کمتری در محیط‌های کوهستانی و صعب‌العبور، حین عملیات نظامی احساس کرده و ضریب تلاش فیزیکی 1 به 5 شود.(تلاش 10 پوندی بدن برای حمل 50 پوند تسلیحات و مهمات)

این کاهش وزن در مصرف باتری نیز تاثیرگذار بوده و بیش از 12 مایل در ساعت را پاسخ می‌دهد. (مقدار دقیق گفته نشده است)

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود پای اضافی به ارتش چین / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..