تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رنج پنهان»؛ از 22 بهمن روی آنتن شبکه یک

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ پخش مجموعه تلویزیونی «رنج پنهان» به تهیه کنندگی رضا جودی از فردا شب از شبکه یک سیما آغاز می شود.

«رنج پنهان» از 22 بهمن روی آنتن شبکه یک

این سریال که توسط بیژن میرباقری کارگردانی شده، در۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است و از فردا روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان این سریال آماده است: در سال 1353 مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را بر می آشوبد. بحران آن سال ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده ای می کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد می کند.

«رنج پنهان» از 22 بهمن روی آنتن شبکه یک

بهنام تشکر، قطب الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، سمیرا حسینی، کریم امینی، فرشید زارعی فرد، علی غلامی، مهدی سقا، آزاده سدیری، سونیا اسماعیلی، علی شجاع، ساناز نیک نام، ستاره توکلی، فرهاد روشن و مهران میرزایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

«رنج پنهان» از 22 بهمن روی آنتن شبکه یک

شایان ذکر است؛ سریال رنج پنهان از 22 بهمن هر شب بجز پنج شنبه ها ساعت 22:15 روی آنتن می رود.

همچنین امشب 21 بهمن آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی ستارخان از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

سریال جدید شبکه یک را از 22 بهمن ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رنج پنهان»؛ از 22 بهمن روی آنتن شبکه یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..