تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باقالی‌پلو مجلسی با ماهیچه گوسفندی

ماهنامه سفره ایرانی - راضیه عمادی: باقالی‌پلو با ماهیچه یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که تقریبا هیچ‌کس دست رد به سینه آن نمی‌زند!

مواد لازم:


ماهیچه گوسفندی: 700 گرمبرنج: 3 پیمانهشبت (خرد شده): 3 پیمانهباقلاسبز: 200 گرمپیاز (متوسط): 2 عددزعفران: 2 قاشق سوپ خوریرب (تفت داده): یک قاشق سوپ خورینمک: به مقدار لازمفلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازمزردچوبه: به مقدار لازمروغن: به مقدار لازمسیر: 3 حبهآب: 2 لیوان
 باقلاپلو با ماهیچه گوسفندی

طرز تهیه:

1. ابتدا ماهیچه ها را خوب بشویید. پیازها را خلالی خرد کنید و با مقداری روغن در قابلمه تفت دهید تا نرم شود.

2. سپس ماهیچه ها را اضافه کنید و با پیاز کمی تفت دهید. نمک و فلفل، زردچوبه و سیر را به همراه 3 لیوان آب به ماهیچه اضافه کنید و در ظرف را بگذارید تا ماهیچه ها به آرامی بپزد.

3. در اواخر پخت، رب تفت داده شده و زعفران را اضافه کنید و بگذارید تا ماهیچه ها کاملا بپزد و آب آن کشیده شود.

4. سپس آب را در قابلمه بریزید و بگذارید تا جوش بیاید. بعد باقلا سبز تازه را در آب جوش بریزید و پس از 5 دقیقه برنج را که از چند ساعت قبل خیس کرده اید اضافه کنید و یک دقیقه قبل از آبکش کردن برنج، شبت را بریزید.

5. سپس برنج را آبکش کنید و در کف قابلمه مورد نظر کمی روغن و پس از آن برنج را بریزید و بگذارید به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت دم بکشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باقالی‌پلو مجلسی با ماهیچه گوسفندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..