تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح 90 پروژه عمرانی بالغ بر 38 میلیارد تومان در مانه و سملقان

ساعت: 15:45 منتشر شده در مورخ: 1396/11/19 شناسه خبر: 1298625

90 پروژه عمرانی، فرهنگی، خدماتی و بهداشتی در هفتمین روز از گرامیداشت دهه فجر با حضور استاندارخراسان شمالی، مدیران کل، مسئولان شهرستان مانه و سملقان و مردم روز چهارشنبه به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه، 90 پروژه عمرانی، فرهنگی، خدماتی و بهداشتی در هفتمین روز از گرامیداشت دهه فجر با حضور استاندارخراسان شمالی، مدیران کل، مسئولان شهرستان مانه و سملقان و مردم روز چهارشنبه به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه های کتابخانه عمومی شهر آشخانه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و سفر مقام معظم رهبری، بوستان ویژه بانوان و مرکز جامع سلامت بخش مانه از جمله اقدامات بود.

غلامرضا عوض زاده فرماندار شهرستان در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرستان مانه و سملقان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: در شهرستان مانه و سملقان با وجود قومیت ها و فرهنگ های مختلف هم چنان با صلح و صفا، وحدت و اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر همزیستی می کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون اعتباری بالغ بر 58 میلیارد تومان با تخصیص 100 درصد در دولت تدبیر و امید به بخش مانه خدمات عمرانی ارائه شده و حتی به دورترین روستاهای مرزی نیز گاز رسانی اجرا شده است.

وی افزود: در گذشته اغلب مدارس خشتی و گلی بودند که در سال 97 بساط این مدارس برچیده خواهد شد.

عوض زاده با اشاره به خدمات بهداشتی در بخش مانه، گفت: علاوه بر احداث خانه و مراکز بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت با اعتبار 480 میلیون تومان در شهر پیش قلعه احداث شد.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان در خصوص بحث آب‌رسانی به این شهرستان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید به بخش پیش قعله آب‌رسانی کرده است و شرکت برق خراسان شمالی نیز به 10 روستای این شهرستان خدمت‌رسانی کرده است.

وی افزود: عمده‌ترین مشکل این منطقه کارخانه سیمان سمنگان است که امیدواریم با کمک تمامی مسئولین استانی حل و رفع شود.

عوض زاده مطرح کرد: مجتمع گلخانه امام رضا نیز در قالب سه‌طبقه که چندین هزار هکتار است در آینده نه‌چندان دور به بهره داری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان مانه و سملقان در پایان گفت: حدوداً 34 روستا در این منطقه وجود دارد که آب موردنیاز خود را تنها می‌توانند از سد شیرین دره تأمین کنند لذا مسئولین آب و فاضلاب روستایی قول داده‌اند تا از این سد برای مردم انشعابی را احداث کنند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح 90 پروژه عمرانی بالغ بر 38 میلیارد تومان در مانه و سملقان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..