تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش نرخ بیکاری در دستور کار دولت است/ 100 میلیارد تومان اعتبار برای کار آفرینی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود کرباسیان در نشست اقتصاد مقاومتی سمنان که بعدازظهر سه‌شنبه به میزبانی استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در دستور کار است و امیدواریم این رقم از ۱۲ درصد به هشت درصد برسد، تأکید کرد: در این زمینه کارهای بسیار خوبی توسط دولت و مجلس صورت گرفته که امیدواریم به‌زودی شاهد تحقق این امر باشیم.

وی افزود: یکی از تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش نرخ بیکاری این است که مجلس یک و نیم میلیارد دلار اعتبارات با سود شش درصد را به روستاها اختصاص دهد که تزریق این رقم، معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان قطعاً باعث تحول در حوزه اشتغال روستایی در بخش‌های مختلف می‌شود.

عضو کابینه دوازدهم بابیان اینکه دولت برای کارآفرینی و اشتغال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است، تأکید کرد: مجموع این اقدامات ما را به کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به عدد هشت درصد، امیدوار می‌کند.

کرباسیان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود کشور به‌خوبی بهره گرفت، تأکید کرد: ظرفیت‌های فراوانی برای اشتغال‌زایی در کشور وجود دارد که طبق گفته رئیس‌جمهور، ایجاد ۲۰۰هزار شغل فقط در حوزه فضای مجازی طی دو گذشته نمونه این امر است.

وی افزود: برای اشتغال‌زایی همچنین پتانسیل‌های  بسیار خوب و قابل‌توجهی در استان سمنان وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به انرژی‌ها نو، صنعت و معادن در کنار گردشگری اشاره کرد.

کرباسیان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی، تسهیل در شرایط سرمایه‌گذاری را نیز شامل می‌شود، تأکید کرد: در بحث جذب سرمایه‌گذار باید بتوانیم منطقه‌ای را الگو قرار داده و در این راستا تبادل داده‌ها از طریق دولت الکترونیک به انجام رسد تا مزیت‌های سرمایه‌گذاری در هر بخش تعیین شود و در این صورت است که می‌توانیم شاهد جذب سرمایه‌گذار باشیم.

وی افزود: استان سمنان دارای ظرفیت خوب معادن است اما در این بخش و به‌منظور حل مشکلات باید گزارش جامعی ارائه شود تا بتوانیم به‌طور موردی مشکلات معدن نه در استان سمنان، بلکه در سطح کشور را شناسایی و رفع کنیم.

انتهای پیام/س

سفر وزیر اقتصاد به سمنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش نرخ بیکاری در دستور کار دولت است/ 100 میلیارد تومان اعتبار برای کار آفرینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..