تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كتاب «اگر جای من بودی» منتشر شد

كتاب «اگر جای من بودی» منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی‌انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)؛ کتاب تصویری «اگر جای من بودی» کوششی برای درک حقوق حیوانات است. این اثر به قلم روناک ربیعی و با تصویرگری زهرا محمدنژاد وارد بازار کتاب کودک شده است.

این کتاب از زبان یک گربه ناهنجاری های جامعه را برای مخاطبان نقل می‌کند. تصاویراین کتاب برخلاف متن عمل و کودک یک انسان را تصویر کرده است. گربه مشکلاتش همچون تصادف با ماشین، جداشدن از مادر، مواجهه با غذاهای سمی‌را مطرح می‌کند، در حالی که کودک با تصویری از انسان روبرو می‌شد که درحال تحمل این مصائب است. در این روند او با همذات پنداری، معضلاتی را که پیش روی گربه های شهری است لمس می‌کند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «اگر جای من بودی آرزو می‌کردی یک رنگ دیگر باشی چون ممکن بود همه از تو بترسند و فکر کنند با دیدن تو اتفاقات بدی می‌افتد.»

این کتاب در قطع خشتی و با قیمت ۶ هزارتومان وارد بازار کتاب شده و مناسب گروه سنی ۶ تا ۹ سال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كتاب «اگر جای من بودی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..