تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک میلیون مترمربع از مساحت اردبیل آسفالت ریزی شده است

یک میلیون مترمربع از مساحت اردبیل آسفالت ریزی شده است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در تشریح پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار شهرداری اردبیل تصریح کرد: میزان آسفالت استفاده شده برای این مساحت بالغ بر ۲۴۰ هزار تن است.

وی با یادآوری لطمات قابل توجه یخبندان و بارش برف به آسفالت معابر ادامه داد: امسال آسفالت‌ریزی با کیفیت بالا و متناسب با آب و هوا و اقلیم شهر انجام شده است.

شهردار اردبیل در خصوص مضرات نمک‌پاشی برای آسفالت معابر نیز اضافه کرد: از سال گذشته مضرات نمک‌پاشی به آسفالت و محیط‌زیست شهری را مطرح کرده و از شهروندان درخواست کردیم تأکید مکرر برای نمک‌پاشی نداشته باشند.

لطف‌اللهیان افزود: هرچند میزان نمک‌پاشی در سال جاری کاهش یافته اما نمی‌توان آن را به صورت کامل لغو کرد و در صورتی که تردد خودروها با احتیاط انجام شده و خود شهروندان مراعات کنند، نمک‌پاشی را کاهش می‌دهیم.

وی متذکر شد: مخلوط شن و نمک منجر به سائیدگی آسفالت شده و از سویی بعد از ذوب شدن با آب‌های سطحی مخلوط شده و به محیط‌زیست شهری و آب‌های زیرزمینی لطمه وارد می‌سازد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک میلیون مترمربع از مساحت اردبیل آسفالت ریزی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..