تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات کونگ فو بانوان در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس هیات کونگ فو استان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مسابقات کونگ فو بانوان انتخابی تیم اعزامی به مسابقات کونگ فو در شهر مشهد، برگزار شد.

حسین محمدی افزود: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات همزمان در شهرستان های بروجرد، الیگودرز و تیپ 84 برگزار شد، خاطرنشان ساخت: 5 بانوی کونگ فو کار از لرستان به مسابقات کونگ فو شهر مشهد که نیمه اول اسفند ماه برگزار می شوند، اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است: دو بانوی کونگ فو کار لرستانی در دو وزن، 27 بهمن ماه به مسابقات فدراسیون اوسیما( تکنیک و فن) اعزام خواهند شد.

اسامی برندگان در رده سنی نونهالان:
آزیتا خزایی، فاطمه ناصر پور، شیرین عباسی، ریحانه شیروالاتی

رده نوجوانان:
مینا دولتشاه، آناهیتا ایزدی، هلنا بازگیر، الینا گودرزی، فاطمه بسطامی

رده جوانان:
عاطفه بیرانوند، کیمیا پارسا، لیلا سبزواری، میترا فرهادروش، فاطمه بیرانوند

بزرگسالان:
مهدیه مظفری، رضوان قنبری، ساناز بازگیر،نادیا صارمی نژاد، فاطمه بهرامی

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات کونگ فو بانوان در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..