تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئيات حمله چند روز پیش داعش به ايران

لاريجاني:گروهی داعشی می‌خواستند وارد ایران شوند و منطقه ای را بگیرند و سر و صدا راه بیندازند اما آنها دستگیر و سرکوب شدند و عده ای از آنان هم به هلاکت رسیدند و این مسائل نشان می دهد که سپاه پاسداران بخشی از ملت ایران است.

به گزارش شمانيوز؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی: چند روز پیش نیروی زمینی سپاه گزارشی ارائه کرد که در تلویزیون نیز پخش شد که بر اساس آن گروهی داعشی می‌خواستند وارد ایران شوند و منطقه ای را بگیرند و سر و صدا راه بیندازند اما آنها دستگیر و سرکوب شدند و عده ای از آنان هم به هلاکت رسیدند و این مسائل نشان می دهد که سپاه پاسداران بخشی از ملت ایران است. وی ادامه داد: دشمنان هر کاری برای بر هم زدن امنیت ایران انجام دادند و در حال حاضر دو هدف را پیگیری می‌کنند؛ نخست اینکه امنیت ایران را بر هم بزنند حال در این راستا تلاش می کنند که گروه‌های ورشکسته را تقویت کرده تا ناامنی ایجاد کنند که در این رابطه موفق نبودند؛ زیرا با وجود بحران های منطقه ای، جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به فضل الهی حفظ کرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئيات حمله چند روز پیش داعش به ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..