تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواب زیاد در زنان نشانه چیست؟/ راهکاری برای جلوگیری از پیشرفت سرطان پروستات/ عوارض مصرف زیاد غذاهای چرب/ ترفندی فوق العاده برای تازه نگه داشتن مواد غذایی

اگر می‌‎خواهید معده خود را نابود کنید مصرف چربی‌های مضر را در رژیم غذایی خود بیشتر کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

چرا زنان بیشتر می‌خوابند؟

محققان انگلیسی با مطالعه رفتار ۹۴۹ نفر دریافتند، زنان به دلیل فعالیت بیشتر مغزشان به خواب بیشتری در شبانه روز احتیاج دارند.

زنان معمولا چند کار را باهم انجام می‌دهند؛ در حقیقت همزمان از مناطق بیشتری از مغز خود نسبت به مردان استفاده می‌کنند؛ همچنین در بسیاری از مواقع، مغز زنان اطلاعات را تقریبا پنج برابر سریع‌تر از مردان پردازش می‌کند؛ مجموعه این عوامل موجب می‌شود زنان نیاز بیشتری به خواب داشته باشند.

خواب بیشتر در زنان طبیعی است/ راهی برای پیشگری از سرطان پروستات/ ماده ای برای نابودی معده/ ادویه ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی 

بواسیر چیست؟

بهتر است بدانید که اسهال و یبوست مزمن و طولانی مدت از مهم‌ترین دلایل ابتلا به بواسیر هستند؛ همچنین افرادی که با اضافه وزن رو به رو هستند یا حتی زنان باردار باید بیشتر مراقب باشند.

بواسیر یا هموروئید، وجود سیاهرگ‌های گشادشده (واریسی) در راست روده یا مقعد است؛ در صورتی که التهاب سیاهرگی بواسیر در مجرای داخلی مقعد باشد، بواسیر داخلی و در صورتی که التهاب در مدخل مقعد باشد بواسیر خارجی‌ نام دارد؛ ممکن است فردی سال‌ها بواسیر داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی متوجه مشکل خود شود.

خواب بیشتر در زنان طبیعی است/ راهی برای پیشگری از سرطان پروستات/ ماده ای برای نابودی معده/ ادویه ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی 

بهترین راه جلوگیری از پیشرفت سرطان پروستات

 مصرف فیبر زیاد در رژیم غذایی را باید بهترین راه جلوگیری از پیشرفت سرطان پروستات دانست.

آمار‌ها نشان می‌دهد، میزان ابتلا به سرطان پروستات در جوامع غربی و کشور‌های آسیایی برابر است؛ با این وجود، مشاهده شده است که این بیماری در کشور‌های غربی پیشرفت بسیار بیشتری دارد.

محققان آمریکایی با بررسی رژیم‌های غذایی و رفتار جوامع مختلف دریافتند که رژیم غذایی سرشار از فیبر در کشورهای آسیایی موجب جلوگیری از پیشرفت سرطان پروستات شده و این بیماری را مخصوصا در کسانی که در مراحل اولیه بیماری هستند کنترل می‌کند.

برخی از سبزی‌ها و میوه‌ها مانند  اسفناج، جو، لوبیا، نخود، ذرت، خرما، گلابی و کلم بروکلی سرشار از فیبر هستند؛ برخی دیگر مثل کرفس، برگ مو، هویج، سیب و پرتقال و سبزی خوردن فیبر متوسط دارند.

نوشیدنی فوق العاده در درمان عفونت ادراری 

برخی افراد دچار عفونت‌های ادراری هستند که در صورت پیشرفت این مشکل بسیار خطرناک است؛ گاهی عفونت‌های ادراری مزمن شده و انسان را مجبور می‌کند برای رهایی از این عفونت آنتی‌بیوتیک‌های فراوانی را مصرف کند.

بهتر است بدانید، نوشیدن منظم ترکیب آبلیمو و عسل، یک راه حل طبیعی برای حل این مشکل است؛ زیرا عسل مجموعه‌ای از ضدباکتری‌های طبیعی بوده و آبلیمو هم به دلیل افزایش اسیدیته ادرار، امکان رشد باکتری‌ها را در آن کاهش می‌دهد.

خواب بیشتر در زنان طبیعی است/ راهی برای پیشگری از سرطان پروستات/ ماده ای برای نابودی معده/ ادویه ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی 

 خاصیت جالب دارچین 

دارچین در بسیاری از آشپزخانه‌ها یک ادویه محبوب است که به دلیل بو و طعم فوق العاده بسیار کاربرد دارد؛ اما جالب است بدانید که این ادویه کاربرد صنعتی هم دارد؛ دارچین به عنوان ماده ضدکپک در بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌شود؛ دارچین موجب از بین رفتن میکروب‌ها می‌شود.

کاغذی آغشته به روغن دارچین تا ۹۶ درصد از گسترش و ایجاد کپک در سطح نان جلوگیری کرده و می‌تواند نان را تا ۱۰ روز تازه نگه دارد.

خواب بیشتر در زنان طبیعی است/ راهی برای پیشگری از سرطان پروستات/ ماده ای برای نابودی معده/ ادویه ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی 

 آسیب به معده با مصرف زیاد چربی 

اگر می‌‎خواهید معده خود را نابود کنید مصرف چربی‌های مضر را در رژیم غذایی خود بیشتر کنید؛ غذا‌های سرخ‌شده به دلیل اینکه چربی‌های اشباع در بافت‌شان نفوذ کردند یا برخی خوراکی‌ها حاوی چربی بالا مثل پنیر پیتزا، آسیب جدی به معده می‌زنند؛ خصوصا اگر در مصرف این مواد غذایی زیاده روی می‌کنید.

برای جلوگیری از مشکلات معده مثل سوزش سردل، نفخ یا زخم معده و اثنی عشر، تلاش کنید میزان چربی را در وعده‌های غذایی خود کمتر کنید؛ اگر عاشق روغن روی غذا هستید، می‌توانید از روغن‌های سالم‌تر مثل روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده کنید.

خواب بیشتر در زنان طبیعی است/ راهی برای پیشگری از سرطان پروستات/ ماده ای برای نابودی معده/ ادویه ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواب زیاد در زنان نشانه چیست؟/ راهکاری برای جلوگیری از پیشرفت سرطان پروستات/ عوارض مصرف زیاد غذاهای چرب/ ترفندی فوق العاده برای تازه نگه داشتن مواد غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..