تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات چگونه می‌تواند سامسونگ را تحریم کند؟

وزیر ارتباطات چگونه می‌تواند سامسونگ را تحریم کند؟

به گزارش خبرآنلاین، اما چه ابزاری در دست آذری جهرمی است تا بتواند کمپانی کره‌ای را وادار به عذرخواهی کند؟

ظاهرا «عدم ثبت گوشی‌های سامسونگ» در کارگروه رجیستری پیشنهاد ویژه وزیر بوده است که هنوز خبری از آن نیست.

آذری جهرمی دیروز پنجشنبه خواستار آن شده بود تا سامسونگ اشتباه خود را بپذیرد اما پس از گذشت مهلت داده شده، سامسونگ نه تنها عذرخواهی نکرده است، بلکه مدعی شده‌ که آنها 4 هزار گوشی را به کمیته بین‌المللی المپیک داده و آنها گوشی نوت 8 را به 4 ورزشکار ایرانی نداده‌اند.

به هر حال ایران همچنان اصرار دارد تا سامسونگ به دلیل رفتارش عذرخواهی کند چرا که 51 درصد از گوشی‌های در دست مردم ایران از نوع سامسونگ است و اگر این نوع موبایل رجیستر نشود، سامسونگ ضرر هنگفتی خواهد دید.

همچنین ممکن است مردم ایران کل محصولات سامسونگ را تحریم کنند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ضرر میلیارد دلاری نصیب کمپانی کره‌ای خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات چگونه می‌تواند سامسونگ را تحریم کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..