تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین گل فان پرسی پس از بازگشت به فاینورد

ورزش سه: رابین فان پرسی، مهاجم فاینورد که پس از 14 سال به فاینورد بازگشت، موفق شد اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند.

در جریان دیدار فاینورد و گرونینگن، فان پرسی که تنها 50 ثانیه از حضورش در زمین گذشته بود، موفق شد برای تیم دوران نوجوانی اش گلزنی کند. این اولین گل رابین پس از بازگشت به فاینورد است.

ستاره هلندی امیدوار است که بتواند با فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و آنها را به رده های بالاتر جدول نزدیک کند. در حال حاضر فاینورد در رده چهارم قرار گرفته و 19 امتیاز با صدرنشین جدول یعنی آیندهوون فاصله دارد. بازگشت فان پرسی توانسته روحیه این تیم را تغییر دهد و آنها را رو به پیروزی های بیشتر ببرد و حالا گلزنی او نیز روحیه ای مضاعف به تیم منتقل خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین گل فان پرسی پس از بازگشت به فاینورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..