تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیر خانه زن عراقی چه می‌گذرد؟ /رازی دردناک از دوران داعش! +فیلم

رازی دردناک که هیچگاه نجات یافتگان از چنگال داعش بر زبان نیاوردند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، چند ماه از ریشه‌کن شدن تروریستها در موصل می‌گذرد اما رازی وحشتناک در این میان باقی مانده  است که شاید خیلی ها از آن بی‌خبر باشند.

به نقل از "اسپوتنیک عربی" زنی 60 ساله اهل موصل از روزهای وحشتناکی که در دوران حکومت داعش بر موصل پشت سر گذاشته صحبت و راز سر به مُهری را افشا کرد که شنیدن آن برای هر زن یا مادری سخت است.

به گفته این زن، عزیزان او توسط تروریست ها به قتل رسیدند و او به ناچار با دستان خودش آنها را در خانه دفن کرد زیرا با آن اوضاع خطرناک انتقال اجسادشان به آرامگاه غیرممکن بود.

این زن نخست همسر و سپس پسر 36 ساله اش بشار البیدی را که از امنای مسجد بود از دست داد. علت مرگ بشار این بود که تروریست ها قصد داشتند او را به عضویت گروهشان در بیاورند و چون با مخالفتش مواجه شدند، او را اعدام کردند.

عروس این زن یعنی همسر بشار البیدی، با بمب های داعش مجروح و برای همیشه زمین‌گیر ماند در حالی که باید از کودکان یتیمش نگهداری می کرد.

پس از دفن همسر و فرزند نوبت به صالح پسر دیگر زن عراقی  رسید که با زندگی وداع کند. اکنون زیر فرش این خانه مملو از استخوان هایی است که متعلق به عزیزان راوی جنایات داعش در موصل است.

در نهایت زن سالخورده اهل موصل گفت: تنها من نبودم که مجبور شدم با دستان خود عزیزانم در خانه دفن کنم، این قصه دردناکی است که بسیاری از اهالی موصل با آن آشنا هستند و از نزدیک لمسش کرده‎اند.

انتهای پیام/

اظهارات تکان دهنده زن عراقی درباره یادگاری داعش در زیر خانه اش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیر خانه زن عراقی چه می‌گذرد؟ /رازی دردناک از دوران داعش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..