تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلهره‌آور‌ترین مراسم خواستگاری که یک دختر تجربه کرد! +فیلم

پر استرس‌ترین مراسم خواستگاری که تاکنون دیده اید! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر قرقیزستانی که قصد ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش را داشت، با هماهنگی دوستان خود طرحی جالب برای خواستگاری اجرا کرد.

شبی که او به همراه این دختر با خودرو بیرون رفته بود، چند نفر با لباس ماموران پلیس جلوی آنها را گرفتند. سپس ماموران شروع به جستجوی ماشین کردند و بسته ای کوچک از درون آن یافتند.

آنها از راننده خواستند تا بسته را باز کند، پس از باز شدن بسته مشکوک توسط راننده، او حلقه طلایی را که درون آن پنهان کرده بود به دختر جوان تقدیم کرد.

دختر که در طول ماجرا مدام در استرس و دلهره به سر می برد، پس از مطلع شدن از حقیقت، اشک شوق از چشمانش سرازیر شد و به خواستگار خود پاس مثبت داد.

انتهای پیام/

مراسم خواستگاری دلهره‌آور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلهره‌آور‌ترین مراسم خواستگاری که یک دختر تجربه کرد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..