تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ خلاقانه و تاثیرگذار روی سطل زباله +عکس

تبلیغ خلاقانه و تاثیر گذار روی سطل زباله+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متاسفانه در سرتاسر این کره خاکی افردای هستند که با وجود آگاه بودن از حال و روز افراد کم بضاعت قناعت پیشه نکرده و اسراف می‌کنند؛ عملی که باعث ضرر رساندن به خود و دیگر افراد است.

اما در این بین کسانی هم هستند که حقوق و نیاز افراد نیازمند برایشان اهمیت دارد. در کره جنوبی یک بنیاد خیریه برای هشدار درباره دور ریختن غذاهای سالم و اسراف، ایده جالبی ارائه کرده که بسیار تاثیرگذار است. هدف این بنیاد خیریه  جلوگیری از اسراف و توجه به کودکان مظلوم آفریقایی و گرسنگان است.

در تبلیغات روی سطل زباله، برای باز کردن در سطل باید پاها را روی دستان کودک آفریقایی قرار داد.

تبلیغ خلاقانه و تاثیر گذار روی سطل زباله+ عکس

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ خلاقانه و تاثیرگذار روی سطل زباله +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..