تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوتینیو: شب بی‌نظیری برای من و بارسا بود

ورزش سه: فیلیپه کوتینیو، خرید گران قیمت بارسا امشب برابر والنسیا موفق شد اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

 بارسا امشب به لطف دو گل کوتینیو و راکیتیچ موفق شد در زمین والنسیا 0-2 پیروز شده و به فینال کوپا دل ری راه یابد. کوتینیو که در چند بازی قبلی خود برای بارسا موفق نشده بود گلزنی کند، در نهایت امشب توانست اولین گل خود برای باشگاه جدیدش را به ثمر برساند.

کوتینیو: شب بی‌نظیری برای من و بارسا بود

ستاره برزیلی در پایان بازی گفت:« این اولین فینال من همراه بارسلوناست و لحظه ای ویژه برای من محسوب می شود.

شبی استثنایی برای من و بارسا رقم خورد و بی نهایت خوشحالم. البته هنوز تا فینال، زمانی طولانی باقیمانده و بازی های زیادی در پیش است. سعی داشتم در همان یکی دو بازی ابتدایی برای بارسا گل بزنم ولی نشد تا اینکه امشب موفق به گلزنی شدم. البته مهمتر از گلزنی، خوشحالم که کمک کردم تا بارسا راهی فینال شود.

حریف فینال؟ سویا تیم بزرگی است و مطمئنم کار سختی در بازی پایانی خواهیم داشت.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوتینیو: شب بی‌نظیری برای من و بارسا بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..