تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استویچکوف: فکر نمی‌کنم نیمار به رئال برود

ورزش سه: هریستو استویچکوف، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که نیمار راهی رئال مادرید نخواهد شد.

نیمار در تابستان گذشته با انتقالی تاریخی و 222 میلیون یورویی از بارسا به پاری سن ژرمن شد اما در همین مدت شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت او به لالیگا و رفتن او به رئال مادرید منتشر شده است اما استویچکوف معتقد است که این انتقال صورت نخواهد گرفت.

او به مارکا گفت:" من نمی توانم او را در رئال تصور کنم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم اما فکر نمی کنم او بتواند در پاری سن ژرمن به همه آنچه که با بارسا رسید، دست پیدا کند."

استویچکوف: فکر نمی‌کنم نیمار به رئال برود

نتایج ضعیف رئال مادرید در این فصل لالیگا و حذف از کوپا دل ری، انتقادهای زیادی را از زین الدین زیدان به همراه داشت و گفته می شود در صورت حذف از لیگ قهرمانان با شکست مقابل پاری سن ژرمن، این مربی فرانسوی اخراج خواهد شد اما استویچکوف معتقد است که کنار گذاشتن زیدان اشتباه است.

" گاهی در فوتبال ضربات سختی وارد می شود. رئال مادرید برای بازسازی به زمان نیاز دارد. کسی تردیدی ندارد که زیدان یک مربی بزرگ است اما او باید صبر داشته باشد. کسی نمی تواند جام هایی که او به دست آورده را از او بگیرد."

بارسا این فصل هم با درخشش لیونل مسی، در آستانه کسب چند جام است و استویچکوف تایید کرد که همچنان از درخشش ستاره آرژانتینی آبی و اناری ها حیرت زده می شود.

استویچکوف: فکر نمی‌کنم نیمار به رئال برود

" من هرگز بازیکنی مانند لئو ندیدم. او هر روز چیزی برای شگفت زده کردن دارد. من او را از زمانی که خیلی کوچک بود، می شناسم. او پسری فروتن، سختکوش و مبارز بود.

 

لوئیس سوارز؟ من همیشه او را تحسین کرده ام. او دوران دشواری را پشت سر گذاشت، مانند محرومیت بعد از جام جهانی که نامنصفانه بود. او یکی از آن بازیکنانی است که با او پیراهن بارسا را می شناسید. او یک ستاره است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استویچکوف: فکر نمی‌کنم نیمار به رئال برود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..