تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنبیه بدنی، دانش‌آموز مشهدی را بیهوش کرد+جزئیات

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اخراج معلمی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموز دبیرستانی در مشهد کرده، پس از بررسی موضوع، قطعی است.

مجتبی افشار گفت: رسیدگی به موضوع تنبیه بدنی دانش آموز دبیرستانی در مشهد که روز گذشته در یک مدرسه غیر دولتی اتفاق افتاد در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه معلم خاطی نیروی آزاد محسوب می شود، اظهار کرد: در این ارتباط موسس مدرسه امروز در شورای نظارت بر مراکز و مدارس غیر دولتی حاضر شده و پاسخگو خواهد بود.

وی گفت: نیروهای شاغل در مدارس غیر دولتی نیروی آزاد محسوب می شوند که البته مراحل گزینش و آموزشی را طی می کنند و با تعهد نسبت به اعمال رفتار صحیح مشغول به کار می شوند که با توجه به عملکرد معلم خاطی وی پس از بررسی های لازم به خاطر این بدرفتاری اخراج خواهد شد.

روز گذشته دانش آموز پسر در یکی از دبیرستانهای غیر انتفاعی مشهد به دلیل نامعلوم که در دست بررسی است توسط معلم خود مورد تنبیه بدنی قرار می گیرد.

در این جریان معلم مزبور ضربه ای به پشت سر دانش آموز وارد می کند که موجب سقوط وی بر زمین و بیهوش شدن او برای مدتی می شود. هم اکنون حال این دانش آموز مساعد است و با توجه به آزمایش های پزشکی مشکل خاصی برای او گزارش نشده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

تنبیه بدنی دانش‌آموز مشهدی در دست بررسی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنبیه بدنی، دانش‌آموز مشهدی را بیهوش کرد+جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..