تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات سامسونگ در سطح شهر متوقف شود

خبرگزاری تسنیم: حسین اخگرپور دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه  خبرگزاری تسنیم، در واکنش به  اقدام اخیر شرکت سامسونگ در تحریم ورزشکاران ایرانی از دریافت هدیه حضور در مسابقات المپیک زمستانی که در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، گفت‌: شرکت سامسونگ به بهانه اینکه در صورت اهدای هدیه به ورزشکاران ایرانی شامل تحریم‌های آمریکا می‌شود به ملت و دولت ایران توهین کرده است.

وی افزود: وزارت امور خارجه کشورمان باید در برابر این اقدام مسئولان سامسونگ واکنش قاطعانه‌ای نشان دهد چرا که به گفته مسئولان دستگاه دیپلماسی پس از برجام تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان لغو شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان کل کشور خاطر نشان کرد: چند ماه پیش بود که شرکت سامسونگ به دلیل تخلفاتی که در واردات کالا به ایران داشت با جریمه‌ای سنگین روبه‌رو شده بود که مسئولان ما به دلیل در روابط بین ایران و کره جنوبی خدشه وارد نشود از اخذ جریمه صرف نظر کردند. با این حال این شرکت تنها به بهانه ترس از تحریم‌های آمریکا به مردم ایران توهین کرده است.

به اعتقاد اخگرپور دولت  باید برای مدتی مشخص واردات محصولات سامسونگ به کشور را متوقف و یا تعرفه واردات محصولات این شرکت را افزایش دهد تا مسئولان این شرکت متوجه شوند این اقدام آنها در واقع بی‌احترامی به مردم ایران بوده است. از طرفی با توجه به اینکه اکثر بیلبوردهای سطح شهر به تبلیغ محصولات سامسونگ اختصاص یافته،‌ شوراهای شهر سراسر کشور  به ویژه تهران باید طی مصوبه‌ای،  شهرداری‌ها را ملزم به ممنوعیت تبلیغات محصولات سامسونگ  در سطح شهر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات سامسونگ در سطح شهر متوقف شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..