تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکسیرا: از اخراج قلعه‌نویی غمگینم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:از اخراج قلعه‌نویی غمگین هستم، دایی هم باید اخراج می‌شد، اما همیشه حق ما را می‌خورند.

به گزارش شمانیوز: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:از اخراج قلعه‌نویی غمگین هستم، دایی هم باید اخراج می‌شد، اما همیشه حق ما را می‌خورند.

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش برابر سایپا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:

خسته نباشید می‌گویم به همه؛ امروز بازی خیلی سختی داشتیم. ما کاملاً اماده بودیم و می‌دانستیم در این بازی باید چه کاری کنیم. بازی را سخت شروع کردیم و کمی مشکل داشتیم، چون زمین خوب نبود. بد بودن زمین کار را برای تیمی که خوب بازی می‌کند سخت می‌کند. در یک صحنه مشکوک توپ را زدند و به دست یکی از بازیکنان خورد و باید پنالتی اعلام می‌شد که نشد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سعی کردیم بهتر کار کنیم، اما روی هم رفته بازی سختی بود. در نیمه دوم قلعه‌نویی خواست تغییراتی انجام دهد که بازی بهتر شود، اما اتفاقاتی افتاد که اصلاً قشنگ نیست. در مرحله اول خیلی ناراحت و غمگینم که قلعه‌نویی اخراج شد، چون درست نبود.

وی ادامه داد: اگر قرار بود مربی اخراج شود هر دو مربی باید اخراج می‌شدند. چون هر دو نفر کار خود را می‌کردند و گاهی اعتراض داشتند. شما خبرنگاران باید بررسی کنید و ببینید دلیل چه بوده که فقط سرمربی ما اخراج شده است؟ برای اولین بار نیست که این اتفاق رخ داده و همیشه حق ما را می‌خورند. باید بررسی کنیم و مشکلات‌مان را پیدا کنیم تا در آینده بهتر شویم.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکسیرا: از اخراج قلعه‌نویی غمگینم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..