تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیری: پنالتی گل می‌شد، با اختلاف ۳ گل نساجی را می‌بردیم

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهران امیری، هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران بیان کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم برد خوبی را بدست آوریم. در تمام لحظات مسابقه توپ و میدان دست ما بود و سوار بر بازی بودیم و اگر پنالتی نیمه اول گل می‌شد، می‌توانستیم حتی با اختلاف گل بیشتری هم به پیروزی برسیم، اما خوشبختانه در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

او افزود: خدا را شکر بهتر از فصل گذشته هستیم و به موقع دفاع و حمله می‌کنیم. نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم اما پنالتی نساجی درست نبود و خداراشکر به شرایط بازی برگشتیم و پیروز شدیم.

امیری ادامه داد: تشکر ویژه ای از هواداران دارم که در همه بازی‌ها کنار بودند و امروز هم به بهترین شکل تیم مان را تشویق کردند. امیدوارم تا پایان فصل حمایت آنان ادامه داشته باشد و بتوانیم همراه آنها به لیگ برتر که هدف اصلی باشگاه و تیم است، صعود کنیم.

هافبک تیم خونه به خونه بابل در پایان در مورد تاثیر حضور اسکوچیچ در خونه به خونه ابراز کرد: اسکوچیچ پس از حضور در خونه به خونه رابطه خوبی با بازیکنان دارد و تا هدف های تاکتیکی کادرفنی را در زمین اجرایی کنند و خداراشکر تا حد توان این کار را انجام می دهیم و امیدوارم به موفقیت برسیم. پس از حضور اسکوچیچ 2 برد برابر صبا و نساجی داشتیم و هفته قبل هم اگر بدشانس نبودیم مقابل فجرسپاسی در شیراز مساوی نمی‌کردیم و با پیروزی امروز نشان دادیم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک خونه به خونه درباره شرایط این تیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیری: پنالتی گل می‌شد، با اختلاف ۳ گل نساجی را می‌بردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..