تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی سپند امیر سلیمانی با آقای مجری

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج طهماسب کارهای زیادی در ژانر کودک انجام داده است و  در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون، به‌عنوان مجری حضور داشته‌ که باعث ماندگاری او در ذهن مخاطب شده است.

طهماسب تنها در میان کودکان  محبوب نیست و بزرگسالان نیز به او علاقه زیادی دارند و خاطرات خوشی را از کارهای این هنرمند به یاد دارند؛ در همین زمینه سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون  در دیداری که با ایرج طهماسب داشت، عکسی سلفی از خود با وی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سپند امیر سلیمانی نوشت:
"استاد جانِ دل.ما خيلى از روزهاى شادمون رو مديون شما هستيم دمتون گرم كه هستين و همچنان بى تابِ كار براى ما بچه ها!
"گفتنی است؛  طهماسب  همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (مدیر دوبلاژ) است. و همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی سپند امیر سلیمانی با آقای مجری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..