تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان بالاخره در چین‌تایپه آفتابی شد

سرپرست کمیته فوتسال بعد از ۱۰ روز به اردوی ملی‌پوشان در چین تایپه سر زد.

به گزارش شمانیوز: علی کفاشیان امروز (پنج‌شنبه) بعد از ۱۰ روز حضور در چین تایپه بالاخره به اردوی تیم ملی فوتسال رفت و بعد از پایان بازی ایران و تایلند، در رختکن با ملی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت.

غیبت کفاشیان در اردوی تیم ملی فوتسال باعث ناراحتی ملی‌پوشان شده بود و سرپرست کمیته فوتسال بعد از رسانه‌ای شدن موضوع، به درخواست ناظم‌الشریعه به رختکن تیم ملی رفت.

فوتسالیست‌های ایران امروز با برتری ۹ بر یک مقابل تایلند، به جمع چهار تیم برتر جام ملت‌های آسیا راه یافتند و در نیمه نهایی باید از ساعت ۱۴:۳۰ فردا به مصاف ازبکستان بروند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان بالاخره در چین‌تایپه آفتابی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..